Monday 14 March 2016

JIWANG kejap....

indahnya ku lihat wajahnya..tutur katanya melepasi jauh dari sudut hatiku...,dah lama tak kurasakan perasaan seperti ini...,ya allah..siapakah dia?adakah ia insan yang akan  berkongsi tulang rusuk denganku? ...adakah ia yang akan menjadi suri hati ku disaat nanti?...senyuman nya terhadap aku tadi,,memang benar2 buat aku seperti ada sesuatu yang selama ini aku cari....,ya benar aku pernah berpisah dengan seseorang kira kira 4 tahun yang lalu..,senyuman wanita tadi,.tutur katanya memang benar2 buat aku rindu pada saat kehidupan bertemankan seseorang yang mengikat hati aku pada suatu ketika dahulu.....,bukanya nak cantik ku idamkan...bukannya nak bersolek ku inginkan...bukannya nak bersosial ku impikan...,cukup lah sekadar seseorang yang sempurna sifatnya disisi allah...,cukuplah dengan apa yang pernah berlaku...,aku tahu susah aku nak berjumpa dengan seseorang seperti tadi.cuma aku tahu...aku tahu untuk aku terus berdoa agar ...apa yang aku inginkan diterima oleh sang pencipta.

No comments:

Post a Comment